غم
درباره وبلاگ

به جمع ما خوش اومديد اول كفشاتونو دربيارين بعد بياين داخل لطفا نظرات خود را درجعبه نظر ثبت نماييد


موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يخ فروش جهنم و آدرس yalan.sevin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 7441
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ به چت روم ما سربزنید خوشحال میشم عزیزانم http://www.akhjoonchat.ir سرافرازمون کنید
يخ فروش جهنم
یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : سوين       

 

 

 مجتبی

 

 

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد
عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد
گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی
جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد



من که گفتم این بهار افسردنی است   من که گفتم این پرستو مردنی است

من که گفتم ای دل بی بند و بار      عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار

آه عجب کاری به دستم داد دل     هم شکست و هم شکستم داد دل

 

به کوه گفتم عشق چیست؟        لرزید.

 

 به ابر گفتم عشق چیست؟        بارید.

 

به باد گفتم عشق چیست؟         وزید.

 

به پروانه گفتم عشق چیست؟     نالید.

 

به گل گفتم عشق چیست؟       پرپر شد.

و به انسان گفتم عشق چیست؟

 

 اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟     دیوانگیست!!!

 

سوین



نظرات شما عزیزان:

سارینا
ساعت9:24---25 آبان 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااای سوین جونم اینجا چقد قشنگ شده پاسخ:ممنون فدات

pesar
ساعت10:23---20 آبان 1390
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-------- ---------------------¤¤¤

__¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤

_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤

¤¤¤-------------------------------------------------- -------------------------¤¤¤

¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤

¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤

¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤

¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤

_¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤

__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤

____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤

______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤

_________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤

_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤

_____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤

________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤

___________________¤¤عشق به خدا¤¤

______________________¤¤¤¤¤¤¤

_______________________¤¤¤¤

__منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤

________مهرت پايدار________¤
پاسخ:مرسی که سر زدی چشم حتما میام.


شادی
ساعت16:43---26 مهر 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااای سوین جونم خیلی قشنگه همشونو دوس دارم بوووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووو وووس بووووووووووووووووووووووووووووو س دوستت دارم عشقم پاسخ:قابل تو ورو نداره عززززززززززززززززززززززيييييييييييييييييييييييييزززززززززززززززززززمممممممممممم

sepid
ساعت10:36---25 مهر 1390
نبینم غمتو آبجی جونم

ایشالا همیشه شاد باشی
پاسخ:ممنون گلم ما كه غمي نداريم اين غم دنياست كه با ماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: